New York I love you, but you're bringing me down

Just an ordinary blog
by Erika Weilander









-
Vad sägs om lite Mumford & Sons och en stor kopp kaffe? Well. Det är det bästa som jag kan hitta på just nu. Huvudet värker och magen krampar. Min katt ligger på en köksstol, helt utmattad av dagen som bestått av mycket lek och stoj med de andra katterna.

Min dag då? Blev föst till Borlänge för att fixa min internetbank och säkerhetsdosa på banken. Efter detta blev jag dumpad på kupolen. En halvtimme och ångesten satt i hela halsen. Förstår inte hur jag kan avsky denna stad så sjukt mycket. Folket äcklar mig, sakerna äcklar mig. Kanske för att utan Borlänge hade jag varit en glad och en bra människa. Fast ja, jag är ju bäst. Så vad gör det.

Nadja kom förbi kupolen idag och åt tacos med mig. Vi träffade även bästa Johan en sväng. Sen kom även Nadjas kompanjon Casper förbi. Tillsammans gick vi mot Peace and love cafét för att få i oss lite Chai latte. Gott och fint. Efter det var det bara att hoppa i bilen hem i ett antal timmar. Somnade till lite då och då. Mina nätter består inte av så mycket sömn just nu.

Tror förövrigt att mitt ben precis hoppade halvt ur led haha. Gör skitont. Kan knappt röra det. Min vanliga tur, haha.


Nej ursh, nu blir det peppmusik.

Lovely footprints by lovely people


Comment here:

Your name here:
Remember me:

Email: (Nobody but me can see it)

Your own blog maybe:

Your comment:


RSS 2.0