New York I love you, but you're bringing me down

Just an ordinary blog
by Erika Weilander









Here we go, once again.
Raderat alla gamla inlägg. Tröttnat sönder på min EC blogg och mitt liv är för tråkigt för att spamma sönder den bloggen, bättre att blogga här då inte en jävel läser.

Året är snart slut, ligger på en soffa halv fyra på natten efter julafton och drar mig. Inte riktigt trött än, för mycket som är i huvudet just nu. Pillar lite på min externa hårddisk jag fått i julklapp, igår om man nu kan säga så. Fick även lite diverse saker som schampo och parfym. Fick även godis av min farmor, även om hon alltid klagar på att jag äter för mycket godis och bör banta. Alla har sin fina sida ändå.

Kom hit i torsdags, sen dess har jag inte gjort sådär jättemycket. Träffat min pappa, hans sambo, hennes dotter med pojkvän och sedan min bror. Känns ganska fint, har inte träffat så många av dom på väldigt lång tid.
Idag ska jag plugga. Har sjukt mycket rester men peppar på att ta studenten så, ja. Annandagen spenderar jag med mormor. Det ska nog bli bra. 

Pappa har sagt åt mig att lägga mig några gånger nu, så bör väl palla mig iväg till sängen och göra någon nytta där. Eller glömde, sover inte på sängen utan på soffan. Går väl an det med. 

Förövrigt händer det fina saker i mitt liv och jag är ganska lycklig just nu, vilket är ganska ovanligt för att vara mig. Men, kommer väl mer allteftersom.

Nu tänker jag ta kväller.
Godnatt på er, hoppas på fler inlägg från världens bästa, mig själv.

Lovely footprints by lovely people


Comment here:

Your name here:
Remember me:

Email: (Nobody but me can see it)

Your own blog maybe:

Your comment:


RSS 2.0