New York I love you, but you're bringing me down

Just an ordinary blog
by Erika Weilander









Let's dance to Joy Division.
Med The Wombats klingande i öronen börjar denna kväll lida mot sitt slut. 
Har fått se början på Sweeney Todd, men då det inte föll min bror och pappa i smaken får jag lida till Mr. Beans semester. Går väl an men. 
Kvällen har jag nog tänkt spendera med Sigur Ros och lite kärlek. Har redan tröttnat på att sova ensam, vill ha närhet och kärlek. Dock är det alltid för mycket begärt.

Jag ska och kolla på dator med mamma i veckan, hoppas på att hitta något fint. Vill egentligen bara ha 2011 och en ny start på livet. 
Nyår ger mig ångest, vill vara på 348905490 ställen samtidigt. Kanske lägga sig under täcket och låtsas som ingenting kanske vore något? Vad vet jag.

Kul att jag redan fått 50 besökare på en dag på bloggen förresten. Kul att veta att någon faktiskt bryr sig om mig. Det där var lite överdrivet men. Ni förstår vad jag menar. 

Förövrigt känns det som om jag är den enda människan som inte är hysterisk på mellandagsrean. Sitter här med 3,5k och inte shoppingsugen på någonting. Känns ju helt underbart. Kanske får lite överblivna pengar denna månad och kanske kan unna mig någon god mat, kanske bio eller något annat fint.

Nej, nu blir det att krypa ner i soffan och sussa sött för natten.
Lång dag framför mig imorgon med mamma, syskon och mormor. Man vet aldrig hur det slutar. 
Tror jag åker till Borlänge på tisdag. Så, smsar någon om jag orkar ses. Har inte orkat brytt mig så mycket to be honest. 

Men ja, godnatt!


Lovely footprints by lovely people


Comment here:

Your name here:
Remember me:

Email: (Nobody but me can see it)

Your own blog maybe:

Your comment:


RSS 2.0