New York I love you, but you're bringing me down

Just an ordinary blog
by Erika Weilander









Good morning, Herr Horst.
Börjar morgonen med mjukisbyxor, linne och en mysig cardigan. Bänkad framför med en kopp kaffe och Animal Planet. Känner att min inre hipster väcks till liv alltså. På ett ungefär så kommer hela dagen bli likt nu. 
Ska snart sätta mig att skriva klart religionen så jag kan få betyg i den kursen. Blir jag klar med den relativt tidigt hade jag tänkt att jag ska sätta igång med litterära gestaltningen och svenska talet. 
Ska hålla tal om "emot utrotningen av isbjörnar", antar att ni inte blir så vidare förvånade. 

Nej ursh, dax fortsätta med det jag höll på med.
PUSS



Lovely footprints by lovely people


Comment here:

Your name here:
Remember me:

Email: (Nobody but me can see it)

Your own blog maybe:

Your comment:


RSS 2.0